Kommunism for the future!!!

Kommunism for the future!!!

onsdag 27 januari 2010

Здравствуйте еще раз

Nice dricker vodka idag :P
Tänktski på hur länge sen sovjet föll och ändå sitter många som jag och leker sovjeter (jag talar för många comrads).
Kommunism är ju då uppenbart det rätta vad annars då? :S
Har ljugit i två inlägg och måste bekänna det... Tillåts det av kommunismen? (Har det kommunistiska manifestet av Karl Marx alltid till hands ,ger stöd i tunga tider) :)
Ja det är tillåtet :)
Jo påtal om det frågade i övrigt om manifestet när jag var på stället där man avlivar ej längre användbara personer..... hrmm... sjukhus och frågade om "patienterna" hade tillgång till manifestet (eftersom dom hade tillgång till bibelidskin).
DET finns ingen religon i övrigt det säger Marx!!! sluta hoppas comrads!!!

Nåväl jag har ljugit för mina comrads... jag tillhör inte röda armens marin!!!
Kom inte in vid gallringen av lämpliga militäridski objekt.

DOM DÄR AMERIKANERNA!!! Det är deras fel!!!
Snyft suck....
svårt att skriva nu...behöver... Vodka..... nu..... vodka.... SLUT?!....... VAD I HELVETSKI!!!!

AMERIKANARNAS FEL!!!! Må de överfrossade matrialistiska svinen straffas och att dom hamnar i arbetsläger!!!

Rättvisa ska skipas!!!

Ryssland ska hämnas!!!!


Увидимся скоро снова

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar