Kommunism for the future!!!

Kommunism for the future!!!

tisdag 26 januari 2010

Эй как это

Tjavinski igen!

Har inte druckit vodka idag :( (råder Totalförbud!?vodka varannan dag inom den militära marinen i tjänst ) men det är sammsatt av ledningen vilken inte kan förfrågas även om det var ett väldigt förvirrande beslut :S
Nåväl imorgon kan jag dricka hur mycket Krac och vodka jag vill he he
Har hört klagomål från Henninjetevitch att jag använder för mycket smiliskys ( XD ) ska därför använda extra många XD XP :D :O
Är på väg till Murmansk och bra det reaktorn när har börjat läcka kärnbränsle. Med resultat att halva besättningen har diarre, troligen på grund av radioaktiva pirogski men man måste ju offra sig för livets goda och för moder Ryssland. Lyssnar på nationalsången på youtube vackert :)....
FY вентилятор vad det luktar skit nu!!! och comrad kapten har vägrat att vi går upp till ytan inom de närmsta dagarna ifall nån skulle se oss :O
Tror jag ska förflytta mig till land snart om jag får för Kreml :/
Har börjat läsa en bok föresten The Animal Farm en amerikansk kommersiellt framavlad skitbok men den hade snygg frammsida.


Ni kommer höra mer av mig

Пока

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar