Kommunism for the future!!!

Kommunism for the future!!!

måndag 25 januari 2010

Привет

Ja nu har jag skaffat bloggskij.
Denna bloggskij är skapad av Sacha Kalkinjgorod. Kalla mig gärna Sacha :P Men självfallet tillhör den alla arbetare samt comrads av det stora jämlika kommunistiska imperiet som en dag kommer att resa sig och förgöra västvärldens onda kapitalistiska styre av propaganda och överkonsumtion :@Nåväl sitter med en pirogski i handen och andra i munnen och en tredje i.... hmmm..... XDSmuttar på en billig vodka jag köpte av Korvonisokov mmmm.... säkert träsprit i den :P samtidigt som jag övervakar radarn på ubåten jag jobbar på. (Har hackat mig in på ett amerikansk nätverk för gratis internet mohahaha feel pain kapitalist svin!) MMM!!! Pirogski är så himla gott med lite kaviar på lär det bli underverk :D Fast pirogskilagret börjar ta slut måste ankra snart i Murmansk och proviantera he he :P Pirogskis har börjat smaka annorlunda också sen vi flyttade proviantlagret näst intill reaktorn men inte negativt dock( självfallet jobbar man i en atomubåt B) ) Börjar märka att huvudet börjar suddna till ju mer vodka jag dricker och kanske kvaliteten i texten påverkas negativt också? :O Tycker ni om hundar? Näe måste sluta innan Stracci ser mig...... STRACCI SER ALLT DU KAN INTE GÖMMA DIG!!!!
Спасибо вам и привет

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar